zondag 11 februari 2007

Afscheid..

Het moeilijke van een lange reis is het 'afscheid' nemen. We hebben vandaag genoten van alle aandacht, ondanks dat wij niet iedereen zolang hebben kunnen spreken als dat wij zouden willen. In ieder geval willen we iedereen enorm bedanken voor alle lieve telefoontjes, smsjes, kaartjes en creatieve cadeaus!!!

Over een paar uurtjes gaat ons avontuur dan écht beginnen! We beloven dat we regelmatig wat ons ons laten horen, via de website of via de mail. Wij hebben niet alle email-adressen, dus stuur ons even een mailtje dan zetten wij je in ons adresboek.

Dikke kus Tom en Laura

10 opmerkingen:

Unknown zei

Tom en Laura,
We kregen van jullie een berichtje, dat er iets op de site geplaatst was. Leuk zo'n berichtje. Voor jullie is het nu dus al begonnen. Heeeeel veel plezier en genietse.
ps. we hebben jullie site gelinked op onze website.

Groetjes, Markus en Belinda (www.2xperience.nl)

Anoniem zei

Tom en Laura, heel veel plezier en succes met de reis door Afrika!! Ik zal jullie volgen op google earth. groet, Jasper

Anoniem zei

Hey allebei,

Even een berichtje van ons.....Heel veel plezier met jullie avontuur. We gaan jullie belevenissen zeker volgen.
Mailadres van Vera. vera-tigchelaar@hetnet.nl.
Mailadres van Trudie. Trudie5@hotmail.com.

Dikke kus

Groetjes Vera en Trudie

Anoniem zei

Hoi allebei,
Hoe gaat het, bevalt het slapen in de Patrol? Of nemen jullie nog maar een hotelletje nu het nog kan.
Ik volg jullie op de voet. Veel plezier met jullie reis. Mijn e-mail adres is feemobiel@wanadoo.nl
Groetjes Marga

Anoniem zei

Hoi Tom en Lau!!!
Wat is het snel gegaan, jullie zijn al onderweg! We gaan natuurlijk alles volgen!
Geniet van jullie avonturen en.. doe voorzichtig :-)

X Stefan en Maris

Anoniem zei

Hoi Laura en Tom,

ik vond het die zondag heel gezellig!
ben benieuwd waar jullie nu zijn...alweer bijna een week onderweg!! wat gaat het snel he!!
nou doe voorzichtig, geen gekke dingen doen, hahaha

xxxJuut

Anoniem zei

Hoi Tom en Laura!

Maris heeft net jullie site aan me doorgegeven en ik ben meteen ff gaan kijken natuurlijk. Het avontuur is nu dus echt begonnen!! Heel veel succes en geniet ervan! Ik zal jullie zeker blijven volgen!! Doei!!

Dikke kus x Linda

linnyenlizzy@orange.nl is mijn emailadres

jolanda zei

Hoilaura en Tom,

Goede reis en kijk goed uit voor van rechtskomend wild.
Ik volg je via de site.

Groetjes,

Jolanda

Anoniem zei

Lieve Tom & Lau,

We missen jullie enorm. We hebben de foto van jullie met Luuk en Nienke bij ons op het dressoir staan en Luuk kijkt er vaak naar en zegt dan Laura (sorry Tom!)

Met ons alles ok, ik mail je zo eventjes. Een hele dikke kus van ons allemaal en succes met de overtocht naar Marokko.

xxx Judith, Marco, Luuk & Nienke

Anoniem zei

Hi Tom & Lau,

Heel veel succes met de trip, en we hopen dat jullie een hele gelukkige periode tegemoet gaan.

Wij wachten in ieder geval aan de andere kant van de reis en zien er erg naar uit om jullie hier in Kaapstad te mogen ontvangen en verwennen.

Dikke kussen en knuffels,

De Meiden en Joep